Intrebari Frecvente

Servicii Clienti

Misiunea noastra este de a face arta accesibila tuturor prin transformarea modului in care lumea descopera, personalizeaza, distribuie si achizitioneaza arta.


Cum poti contacta Serviciul Clienti?
Mergi la pagina de Contact unde vei gasi toate detaliile necesare!
Pentru a urmări statusul comenzii efectuate, accesați pagina Cont Client la sectiunea Istoric Comezi dacă ați efectuat o comandă avand cont.


Când va fi livrată comanda mea?
Produsele noastre sunt realizate la comandă, cele mai multe comenzi sunt livrate în 2-5 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii.


Când voi primi un număr de urmărire a expedierii?
Detaliile de urmărire vor fi trimise prin e-mail după ce ați efectuat comanda. Cele mai multe comenzi sunt expediate în termen de 2-5 zile lucrătoare.


M-am logat in contul meu, dar nu pot vedea comanda mea, de ce?
Comenzile efectuate fara cont nu pot fi urmărite din contul dvs. Dacă contul dvs. a fost creat după ce ați efectuat comanda ca utilizator fara cont, veți pierde accesul la vizualizarea stării comenzii.
Pentru a urmări starea comenzii online, accesați pagina de urmărire a comenzilor pentru clienți
Dacă nu puteți să urmăriți starea comenzii dvs. și a trecut mai mult de 5 zile lucrătoare de când ați comandat, contactați-ne la comenzi@storedesign.ro


Probleme cu comanda dvs. ?
Ce ar trebui să fac dacă produsele pe care le-am primit sunt deteriorate sau nu în stare perfectă?

În cazul în care produsul nu se află în stare perfectă, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la comenzi@storedesign.ro cu fotografii ale tabloului si fotografii ale ambalajului în care a sosit și vă vom trimite cu plăcere un produs inlocuitor, fără costuri suplimentare.
Uneori, datorita transportului pot aparea imperfecțiuni minore, cum ar fi slăbirea sasiului, crestaturi și zgârieturi la prdus. Ghidul de asistență pentru tablouri canvas vă poate ajuta să remediați aceste probleme, astfel încât să nu trebuiască să treceți prin greutățile unui schimb și produsul dvs. sa fi restaurat la starea initiala în doar câteva minute.


Ce trebuie să fac dacă nu primesc imaginea sau mărimea pe care am comandat-o?
Dacă primiți o imagine greșită sau o dimensiune incorectă, vă rugăm să ne comunicați prin e-mail la comenzi@storedesign.ro, cu imagini ale produsului pe care l-ați primit. Vom procesa o comandă de înlocuire de îndată ce vom fi informați.


Returul si Schimbarea Produselor


Storedesign oferă o garanție de dragoste 100%! ❤

Veți iubi arta, sau o vom lua înapoi! Suntem bucuroși să acceptăm solicitările de returnare sau de schimb, din orice motiv, în primele 30 de zile de cumpărare!
Dacă doriți să returnati sau să schimbați comanda sau dacă există o problemă cu imprimarea pe care ați primit-o, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail cu numărul de comandă la comenzi@storedesign.ro și produsul pe care doriți să-l returnați sau să îl schimbați.
Expedierea se poate face prin intermediul oricarei companii de curierat iar clientul va suporta costul de transport. Vom procesa comanda de rambursare sau de schimb după returnarea produsului.


Se poate anula o comanda facuta online?
Puteți cere anularea comenzii dvs. în orice moment înainte de expedierea acesteia.


Când îmi voi primi banii pentru produsul returnat?
Rambursarea dvs. va fi procesată după primirea produsului, iar valoarea produsului va fi restituita prin transfer bancar, nu mai târziu de 14 de zile de la primirea returului.


Comanda mea a fost deteriorata în timpul transportului!
Nici o problema. Consultați secțiunea noastră pentru instrucțiuni privind manipularea la transport și probleme legate de  comandă.


Expediere și Livrare


Când mă pot aștepta să primesc comanda mea?
Produsele noastre sunt făcute la comandă și pot dura până la 7 zile lucrătoare pentru asamblare și transport.
Majoritatea comenzilor sunt livrate în termen de 2-5 zile lucrătoare de la data finalizarii comenzii. Detaliile privind urmărirea coletului vor fi trimise prin e-mail după ce ați efectuat comanda. Pentru a urmări starea comenzii online, accesați pagina de urmărire a comenzilor pentru clienți

Este disponibilă expedierea rapidă?
În acest moment nu oferim opțiuni de expediere rapida.

Pot schimba adresa de livrare după ce ați plasat comanda catre curier?
Dacă comanda nu a fost expediată încă, putem schimba adresa pentru dvs. Modificarea informațiilor despre comandă pot întârzia expedierea.

Livrarea gratuită se aplică tuturor comenzilor?
Livrarea este gratuită oriunde in Romania pentru comenzi mai mari de 250 lei.


Transportați pe plan internațional?
Store design livreaza si pe plan internațional! Prețurile de transport pot varia în funcție de dimensiune și locație.

Taxele de transport internaționale nu sunt incluse în comanda dvs. și vor trebui plătite înainte de livrare. Costul taxelor și impozitelor este reglementat de biroul vamal al țării dvs. și nu este determinat sau colectat de Store design. Pentru informații suplimentare despre taxe și impozite, vă rugăm să trimite-ti un email la comenzi@storedesign.ro


Ce firme de curierat foloseste Store Design?
Comanda livrată în Romania este expediată prin Fan Courier. Comenzile internaționale sunt expediate de DHL Worldwide.


Detalii despre produse si intretinerea acestora.
Pentru instrucțiuni detaliate de îngrijire, descărcați Ghidul de asistență pentru produse  www.storedesign.ro/ghid-intretinere.html


Panza tabloului este slabita, ce pot face in acest caz?
Nu vă faceți griji, există o rezolvare ușoară! Tablourile noastre sunt montate pe un sasiu care vă permit să il strângeți. Dacă pânza se slabeste, luați tabloul din perete și puneti marginea cea mai slabita pe vârful unui prosop deasupra unei mese. Veți vedea mici părți din lemn în fiecare dintre colțuri. Acestea sunt pentru a tine panza intinsa - atingeți ușor bucatile de lemn cu un ciocan pentru a strânge pânza.


Cum as putea sa curat un poster?
Vă recomandăm să utilizați o cârpă moale mai degraba decât un prosop, care poate fi prea abraziv pentru suprafața printa și care poate duce la zgârierea acesteia. De asemenea, recomandăm folosirea de solutii pentru curatarea plasticului (in locul solutiilor pentru curatarea sticlei) care păstrează cel mai bine finisajul transparent al plăcii din plexiglas.


Pot expune un poster în baie sau în aer liber?
De-a lungul timpului, umiditatea care se găsește în aceste zone poate să se strecoare în hârtie. Acest lucru poate afecta în cele din urmă calitatea posterului.


Culorile pe care le văd pe monitor sunt exact cele de pe imaginea printata?
Culorile pe care le vedeți pe monitor se pot apropia de ceea ce este imprimat, dar din cauza diferențelor de calibrare a culorilor monitoarelor, nu se poate garanta o potrivire perfectă.


Ce dimensiuni sunt disponibile pentru cumpărare?
Dimensiunea, forma și orientarea pot varia în funcție de imprimare. Din păcate, nu oferim opțiuni personalizate de dimensionare.


Pot personaliza fotografiile pe care le oferiți spre vânzare?
Din păcate, nu putem modifica imaginile produselor noastre.


Pot cumpăra un tablou neinramat?
Din păcate, imprimările neasamblate nu sunt disponibile pentru cumpărare în acest moment.


Pot să cumpăr o copie digitală a imaginii?
Nu putem oferi nici un exemplar digital pentru vânzare.


Oferiți servicii de înramare pentru o imprimare pe care o dețin deja?
Din păcate, nu oferim servicii de înramare pentru alte imprimari in afare celor de pe site.


Tablouri personalizate

Care sunt specificațiile imaginii pentru printarea de tablouri personalizate?
Vă recomandăm să încărcați cea mai mare imagine și cea mai mare rezoluție pe care o aveți (imaginea trebuie să fie clară si la cea mai mare dimensiune).  NOTĂ: Fiecare imagine trebuie să fie de minimum 500KB pentru a asigura o imprimare de înaltă calitate.


In ce format sa fie fisierele pentru printarea de tablouri personalizate?
Puteți încărca fotografii care sunt formatate ca "jpg", "tiff", "pdf", "png" sau "gif"


Unde pot vedea dimensiunile?
Odată ce ați încărcat fotografia și v-ati creat un cont, veți fi direcționat către o pagină pentru a vă selecta opțiunile.


De ce trebuie să creez un cont înainte de a selecta o dimensiune?
Da, este necesar crearea unui cont pentru comenzile foto personalizate.Vom salva imaginea în contul dvs. pentru referințe viitoare.


Care este perioada de livrare pentru lucrările personalizate?
Cele mai multe comenzi sunt livrate în termen de 8-12 zile lucrătoare de la data plasarii comenzii.


Cont

Cum creez un cont?
Pentru a crea un cont, trebuie doar să selectați linkul "Cont nou" din colțul din dreapta sus al paginii web. Introduceți adresa dvs. de e-mail în câmpul "Adresa de e-mail" , completați câmpurile bifate cu steluta, apoi selectați "Continua".

De asemenea, puteți selecta "Creați un cont", în timpul efectuării plății și urmați aceiași pași de mai sus.

Am nevoie de un cont?
În timp ce un cont nu este necesar pentru a face achiziții pe site-ul nostru, recomandăm clienților să-si creeze un cont, astfel încât aceștia să poată beneficia de funcții precum:

  • Vizualizarea istoricului comenzilor;
  • Salvarea produselor preferate;
  • Adăugați, modificați și ștergeți informațiile personale, inclusiv adresele de facturare și de expediere;
  • Salvați informații pentru comenzi viitoare pentru o experiență de plată mai rapidă.

 

Cum îmi pot reseta parola?    
Pentru a vă reseta parola, faceți clic aici , introduceți adresa de e-mail și vă vom trimite un link de resetare a parolei.


Cum îmi actualizez adresa de expediere sau de facturare?
Conectați-vă, accesați "Cont", dați clic pe "Adresa" și actualizati informațiile pe care doriți să le modificați.


Prelucrarea și plata comenzilor

Pot plasa o comandă prin telefon sau prin e-mail?
Din motive de securitate, nu primim comenzi prin telefon sau e-mail. Dacă aveți probleme cu plasarea unei comenzi pe site-ul nostru, vă rugăm să ne contactați la comenzi@storedesign.ro și vă putem ajuta în rezolvarea problemei.


Pot lăsa produsul în coș și să revin mai târziu?
Da! Ia-ți timp și ne asigurăm că va rămâne în cosul de cumparaturi. De asemenea, puteți adăuga produsul la "Favoritele mele"!


Pot să îmi împart comanda și să trimit diferite părți la adrese diferite?
Ne pare rău, doar o singură adresă de expediere pe comandă.


Pot să comand tabloul într-o dimensiune particularizată?
Din păcate, nu oferim dimensiuni personalizate pentru produsele noastre, pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la comenzi@storedesign.ro .


Cum pot plăti pentru achiziția mea?
Acceptăm următoarele forme de plată:
-plata ramburs(Plata se face in lei catre agentul de curierat care efectueaza livrarea.)
-plata online cu cardul(plata se poate face online cu cardul personal sau al firmei, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod VV2/CVC2).
Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
-ordin de plata(Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de store design, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un reprezentant de vanzari.
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii proformei emise, in contul de mai jos.
In cazul persoanelor juridice, pentru a intra in posesia coletului, sunt necesare actul de identitate si stampila firmei.
Nume firma: Store Design Factory
Cont lei: RO63INGB0000999906954095, deschis la ING Bank AMSTERDAM
Cod unic inregistrare: 37760838


Plătile online sunt in siguranță?
Protejarea datelor dvs. private este cea mai mare prioritate a noastră. Oferim protecție la nivel înalt prin intermediul platformei PayU. Consultați secțiunea noastră de confidențialitate și securitate pentru mai multe detalii.
Store Design nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul tau.


Cum pot crea o comandă?
Selectați imaginea și dimensiunea dorită și selectând "adăugați în coș".
Dupa ce ați adăugat toate produsele de care sunteți interesat să le cumpărați, selectați "Vizualizare cos și finalizare comanda".
Examinați coșul de cumpărături pentru a vă asigura că ați selectat imaginile și dimensiunile corecte.
Dacă aveți un cod promoțional, introduceți codul în câmpul "Introduceți codul cuponului" și selectați "Aplica cupon"
Selectați opțiunea "Finalizare comanda"
Utilizați datele existente, actualizați sau adăugați noi adrese de expediere și de facturare.
Introduceți detaliile de plată preferate și selectați "Plasați comanda", pentru a finaliza achiziția.
 Alegeți "Inregistreaza un cont nou", "Comanda fara cont" sau "Sunt deja client". Vă rugăm să rețineți: clienții care fac comanda fara cont nu vor putea să vizualizeze starea comenzii, chiar dacă un cont a fost creat după cumpărare.
Selectați "Finalizare comanda" pentru a finaliza comanda.


Cum utilizez cardul cadou pentru comanda mea?
Pentru a utiliza cardul cadou pentru achiziția dvs., introduceți codul cardului cadou în câmpul "Introduceți codul aici" din coșul dvs. de cumpărături și selectați butonul "Aplica cuponul".


Carduri cadou


Când este trimis cardul cadou?
După o tranzacție de succes, vă rugăm să permiteți până la 15 minute pentru ca destinatarul să primească pe email asta daca nu ati optat pentru un card cadou fizic ca sa fie livrat catre dvs sau catre orice alta adresa.


Vreau un card cadou tipărit să-l ofer cadou. Cum fac asta?
Cardul cadou Veți primi certificatul dvs. de cadou în cutia sa cadou în câteva zile, iar codul certificatului cadou va fi trimis promtply prin e-mail. va fi trimis direct prin e-mail, astfel încât să îl puteți imprima și să îl livrați destinatarului.


Există taxe suplimentare pentru card cadou?
Nu, daca optati pentru trimirea lui direct pe e-mail si veți fi taxat numai valoarea nominală a cardului cadou.Taxa de expediere pentru cardoul cadou fizic este de 20 lei.
 

Când expiră cardul cadou?
Cardurile cadou nu vor expira niciodată.


Puteți oferi sume personalizate?
Nu în acest moment.


Pot folosi cardul cadou cu alte cupoane sau carduri cadou?
Da! Puteți continua să adăugați cât mai multe cupoane compatibile și carduri cadou la comanda dvs., după cum doriți.


Securitate și confidențialitate

Site-ul dvs. este sigur?
Protejarea datelor dvs. private este cea mai mare prioritate a noastră. Oferim protecție la nivel înalt prin SSL, scurt pentru Secure Sockets Layer. Acest sistem criptografic avansat este conceput pentru a cripta datele private, astfel încât să poată fi transmis în siguranță și în siguranță prin Internet. SSL este standardul aprobat al Grupului de Lucru pentru Internet Engineering (IETF). Sistemul nostru de securitate îndeplinește, de asemenea, cerințele de securitate riguroase ale Standardului de securitate a datelor privind cardul de plată (PCI DSS). Ca parte a procesului de comandă, Store Design vă va solicita numele, adresa de expediere / facturare, adresa de e-mail, numărul de telefon. Aceste informații vor fi utilizate numai pentru tranzacția de cumpărare și nu vor fi date niciodată altor companii.

banner-canapele